Aan de kinderen en coaches van Swift D1

Bij de wedstrijd van Swift 1 worden de spelers van onze eigen club en die van de tegenstander voorgesteld aan het publiek. We zetten dan ook altijd één of twee andere ploegen van Swift in het zonnetje. Deze week zijn jullie aan de beurt! Jullie kunnen niet alleen extra publiek verwachten bij jullie eigen wedstrijd. Jullie mogen ook nog eens mee oplopen met je favoriete speler uit Swift 1 tijdens hun wedstrijd in de avond!! En in de rust van de wedstrijd laten jullie je eigen korfbal-skills zien aan het publiek.

Als jullie een half uur van tevoren aanwezig zijn, kun je alvast je favoriete speler aan de haak slaan om mee op te lopen, en natuurlijk nog even checken of je haar goed zit voor alle foto’s die van je gemaakt zullen worden. Trek wel je Swift-tenue aan he?!

Tot zaterdag!

Categorieën: Wedstrijden