Sinterklaas is weer in het land! En het is al bijna 5 december, pakjesavond! Dat betekent dat wij bij Swift lekkere speculaasstaven gaan verkopen!

De jeugdspelers van de club gaan de komende dagen rond met intekenlijsten, waarbij ze vragen of vaders, moeders opa’s, oma’s, ooms, tantes, broertjes, zusjes, vrienden, kennissen of buren en anderen bekenden of ze een of meerdere speculaasstaven willen kopen. Deze lijsten krijgen de kinderen mee op trainingen of na de wedstrijden. Dan krijgen ze ook een brief mee met verdere uitleg over de actie.
Koopt u ook zo’n lekkere speculaasstaaf?
Hij kost maar 3 euro en u helpt de club er ook nog eens mee!

Als u dit bericht leest, en direct denkt: nou, ik wil nu ook al zo’n lekkere speculaasstaaf kopen? Of misschien wel meerdere… dan kunt u ze nu alvast bestellen via ons e-mailadres: sponsorcommissie@kvswift.nl. Zet er dan even uw naam en adres bij.

Deze actie wordt mede mogelijk gemaakt door Bakker Bart in Middelburg.

Categorieën: Overig