De eerste 3 competitierondes zitten er al weer op, soms was het even puzzelen om een scheidsrechter te vinden. Soms bleek iemand het scheidsrechterMagazine en/of FM niet goed te hebben gelezen, en moest er last-minute wat geregeld worden, maar uiteindelijk was er bij elke wedstrijd een scheidsrechter ! Bedankt !

Om verrassingen bij trainers en mij en last-minute geregel werk te voorkomen : check het magazine en/of FM/website en zet het in je (mobiele) agenda.  Vrijwel alle spelers van Senioren 1 t/m 4 (die geen trainen geven) zijn een keer ingedeeld. Tevens krijg je in de week voorafgaand aan je te fluiten wedstrijd nog een herinneringsmail.

Heb je vragen over het fluiten, wil je een keer begeleiding bij je wedstrijd of interesse in het halen van je spelregelbewijs? Dan kun je altijd met mij contact opnemen martijn@kvswift.nl / 06-37441563

Categorieën: Overig