Wedstrijd Zeeuws team – Nederlands team op dinsdag 15 september in Arnemuiden

Op dinsdagavond 15 september 2015 zal een Zeeuws team een oefenwedstrijd in de zaal spelen tegen het Nederlands team. (Het Nederlands team speelt alleen in de zaal en daarom zal de oefenwedstrijd ook in de zaal worden gespeeld)

Deze wedstrijd begint om 20.00 uur en wordt gespeeld in sporthal De Blikken in Arnemuiden.

Voor het Zeeuwse team zijn de volgende spelers uitgenodigd:

Dames: Petra van Belzen-de Ridder (TOP), Anita de Ridder (TOP), Jeanine Marijs (TOP), Demi Mondeel (Tjoba), Esmee Walraven (Tjoba), Aisja Zuidweg (Swift).

Heren: Peter van Belzen (TOP), Jurgen Janse (TOP), Corné Bezemer (TOP), Ronald Wisse (ONDO), Joren Gillissen (Swift) en Dennis Broerse (Tjoba).

Als coach van het Zeeuwse team zal Ko Crucq fungeren en Blaas de Ridder is de begeleider.

Aïsja en Joren gefeliciteerd met jullie uitnodiging en geniet ervan. Hou de eer van Swift hoog.

Het komt niet dikwijls voor dat het Nederlands team in het Zeeuwse te bewonderen is en het zal zeker een attractieve wedstrijd worden.

Komt het Zeeuwse team aanmoedigen en de hoogstandjes van dat team, maar zeker ook van het Nederlands team aanschouwen !

Ivo Gillissen

tc@kvswift.nl