De TC is blij dit jaar met een sterke(re) bezetting te kunnen starten aan een nieuw korfbalseizoen! Zoals eerder gemeld heeft Hans Soeting zijn taken neergelegd en uiteindelijk hebben we twee nieuwe leden kunnen toevoegen aan de TC: Davin Thielen en Jacinta Kesselaar. Halverwege het vorige seizoen kwam Ivo Gillissen de TC al versterken. Met deze bezetting hoopt de TC meer te kunnen gaan werken aan beleidsmatige activiteiten. Richard Geldof zal de link zijn tussen TC en bestuur en regelmatig aanschuiven bij de vergaderingen. Martijn van Langevelde neemt de taak ‘scheidsrechterszaken’ op zich, maar is geen lid van de TC. Daarnaast zijn we blij dat Angela Verduijn het wedstrijdsecretariaat voor pupillen (t/m D) op zich heeft genomen.

Daarnaast hebben we diverse personen bereid gevonden specifieke taken voor de TC te willen vervullen. Uiteraard zijn wij met deze toezegging er blij.

De samenstelling van de TC:

• Ivo Gillissen: voorzitter
  • Steven Meerburg: lid, trainersbegeleiding, trainingsroosters
  • Jacinta Kesselaar: lid, contactpersoon jeugdteams, organisatorische voorbereiding seizoen (spelerskaarten/wedstrijdformulieren), contactpersoon wedstrijdsecretariaten. Jacinta gaat zich buigen over het opzetten van ‘teamouders’ voor de jeugdploegen.
  • Davin Thielen: lid, communicatie wedstrijdprogramma, opzetten communicatie met teams
  • Pieter Goudappel: wedstrijdsecretariaat wedstrijdkorfbal, begroting, contacten TC – redactie Swift Magazine
Categorieën: TC