Dringende oproep trainers Zeeuwse selecties!

Zoals te lezen was in een eerdere publicatie op de website is de KNKV op zoek naar trainers voor de Zeeuwse selectie voor de B en C. Deze oproep wordt gedaan bij alle Zeeuwse clubs. Levert dit geen trainers op, dan zullen er komend seizoen geen Zeeuwse regioteams bestaan. Dat zou natuurlijk erg zonde zijn!

Onderstaand nogmaals de taakomschrijving (over veel voorwaarden valt te praten). Lijkt het je leuk, maar twijfel je over bepaalde zaken? Neem dan contact op met Kees de Willigen

(Coördinator RTC Regio Zeeland, 06-20146296, k.de.willigen@vincotte.nl )

Taakomschrijving van de RTC trainers:

* Je traint de toptalenten van regio Zeeland.

* Het zijn 14 à 16 trainingen per seizoen. Gemiddeld 1x in de 2 weken.

* Er zijn 3 toernooien in het seizoen en daar coach je de selectie.

* De verenigingen doen opgave van hun toppers en d.m.v. 3 voorselectietrainingen selecteer je gezamenlijk de selectie.

* Een selectie bestaat uit 8 dames en 8 heren. Tevens kan je ook “wildcards” uitdelen voor spelers die dicht tegen selectie aanzitten en eerstejaars zijn.

* Het is op vrijwillige basis

* Je wordt ondersteund en begeleid door de talentencoach van district ZW, Harry Kelderman.

* Je krijgt de kans om je te ontwikkelen als trainer d.m.v. workshops en evt. opleidingen.

Categorieën: Overig