Dinsdag is het zover! Dan is het beachkorfbaltoernooi op de markt in Middelburg. Swift doet ook weer mee!
De volgende teams hebben zich aangemeld:
► C1
► C2/C3
► D1
► D2
► A2
► S1/2
De D- en C-teams worden dinsdagmiddag op de markt verwacht om 15.00 uur. Jullie spelen een toernooi tegen teams van ONDO en TOP Arnemuiden. Dit duurt tot 18.00 uur. Jullie spelen in de inschietshirts. Vergeet die dus niet!!

Korfbalclinic
Naast het toernooi wordt er ook een toffe korfbalclinic gegeven door Naomi Zuidweg, jong-oranje international.
► C-jeugd: 16:00 – 16:35
► D-jeugd: 16:40 – 17:15

Dinsdagavond is er een toernooi voor senioren en voor de A2! Jullie spelen van 18.00 uur een toernooi tegen TOP Arnemuiden en ONDO. Opgelet: iedereen speelt in de inschietshirts van Swift! Vergeet die dus niet!!

Als begeleiding zijn aanwezig: Dylan Gillissen, Lisanne Pouwer en Erik Samplonius.

Even nog wat spelregels vooraf….

Rangorde bepaling:
1. meeste punten
2. bij gelijke stand; beste doelsaldo
3. dan nog gelijke stand; onderling resultaat
4. dan nog gelijke stand; meeste doelpunten voor

Wedstrijdduur:
► 2 x 6 minuten
► 1 minuut rust
► 2 minuten doorwisseltijd

Finalewedstrijden:

► Bij gelijke stand na 2 x 8 minuten -> 2x 4 minuten verlengen.

► na 2 x 8 en 2 x 4 alsnog gelijk -> strafworpen, 4 om 4

Iedereen, veel speelplezier!!