Na de concept-indeling van enkele weken geleden, zijn er veel gesprekken gevoerd, hebben leden bedankt en hebben we nieuwe leden mogen verwelkomen. Duidelijk was al snel dat er nog veel werk te verzetten was. Voor de TC was het  een pittige klus; het aantal ‘beschikbare’ leden per leeftijdsgroep was niet altijd even praktisch, de verhouding jongens/meisjes was niet altijd in evenwicht (maar gelukkig zien we bij de jongste jeugd een kentering!) en daarnaast wilden we iedereen zoveel mogelijk laten spelen al hebben we hier en daar ‘volle’ teams moeten maken. We hopen dat iedereen zijn schouders eronder zet om er weer een plezierig en sportief seizoen van te maken!

Ook het vinden van trainers voor de teams was een hele opgave. Uiteindelijk zijn we blij met diverse toezeggingen, ook van ‘nieuwe’ trainers. Lijkt het je leuk om aan te sluiten bij een team als trainer? Neem dan gerust contact op met een van de TC-leden.

In de selecties bij S1/2 en SA1 zullen nog keuzes moeten worden gemaakt.

Daar waar de teams precies uit 8 spelers bestaan vragen we iedereen om  bij het bekend worden van het programma zoveel mogelijk rekening te houden met de geplande wedstrijden en alleen bij hoge uitzondering af te melden. Bij teamsport hoort ook verantwoordelijkheid t.o.v. de teamgenoten die allemaal zoveel mogelijk compleet willen spelen. We hopen op ieders medewerking hierin!

De TC zal het komend seizoen een sterkere bezetting hebben. Naast Ivo Gillissen (die tijdens het seizoen is ingestroomd) zal ook Davin Thielen aansluiten en zullen mogelijk nog anderen hun voorbeeld volgen. Daar tegenover staat het vertrek van Hans Soeting (bedankt, Hans!). Het komende seizoen hopen we hierdoor o.a. ruimte te creëren voor het begeleiden van trainers en coaches.

Selectie S1/S2, trainers/coaches: Dennis, Ralph, Richard

• D: Eefje, Rachelle, Mirella, Aïsja, Vera, Sanne, Noortje, Mieke, Anne, Simone
  • H: Dylan, Gijs, Bas, Joren, Jouke, Niek, Davin, Koen, Luc, Mathijs

S3:

• D: Alinde, Annelies, Emma, Ineke, Anita, Pascal, Joyce, Jessica
  • H: Paul, Richard, Ivo, Roel, Douwe, Erik

S4:

• D: Mireille, Carlien, Ariska, Kathinka, Iris, Verena, Miranda, Annabel, Demi K., Demi van B
  • H: Benjamin, Glenny, Ingmar, Steven, Ronald, Remi

Selectie SA1, trainers/coaches: Sander, Niek, Koen

• D: Birrit, Lisanne, Myrthe, Linda, Madelief, Nikki, Evelyn, Marthe, Eeke, Marinka,Lisa
  • H: Stephan, Derek, Ivo, Jager, Thijs