Dankzij de ruime overwinning in Leiden op Sporting Trigon afgelopen zaterdag is Swift 1 samen met Albatros en Sporting Trigon op een gedeelde laatste plaats in de poule terecht gekomen. Dat betekent dat er een driekamp gespeeld gaat worden en dat het eerste alles dus nog in eigen hand heeft!

Komende zaterdag mag Swift 1 weer afreizen naar Leiden om de eerste wedstrijd van de driekamp tegen Sporting Trigon te spelen. Deze wedstrijd wordt gespeeld om 15.30u.

De tweede wedstrijd wordt gespeeld tegen Albatros.
Wanneer Swift aanstaande zaterdag wint van Sporting Trigon, dan speelt het eerste op zaterdag 13 juni op De Sprong tegen Albatros, aanvang 15.30u.
Verliest het eerste van Sporting Trigon, dan wordt deze wedstrijd op woensdag 10 juni om 20.30u gespeeld, ook op De Sprong.

De winnaar van de driekamp blijft in de overgangsklasse.
Het team dat op de derde plaats eindigt zal rechtstreeks degraderen, het team dat tweede wordt speelt op 20 juni een beslissingsduel tegen VEO.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen en houden jullie op de hoogte.
Alle oranje support is welkom!

Heel veel succes Swift 1!!

Bestuur k.v. Swift

Swift 1 28-03-2015-18a