Papier meer waard dan je enktHerinnert u zich nog, herinner jij je nog de ‘brandbrief’ over oud papier? Een aantal weken geleden verstuurd. Nadien hebben er mensen zich opgegeven, waar we heel  blij mee zijn. Ook hebben we als bestuur positieve reacties ontvangen over de inhoud van de brief, zoals:

• duidelijk
  • goed om inzichtelijk te maken hoe belangrijk het is
  • ik ga er zeker over nadenken
  • eigenlijk is het helemaal niet veel werk
  • zou toch te gek zijn dat het moet stoppen
  • er lopen zo veel mensen rond bij Swift, samen moet dat toch lukken?

Waar het nu omgaat is dat deze re-acties omgezet gaan worden in ACTIES, namelijk je zelf opgeven om mee te helpen aan het ophalen van oud papier! Want  we hebben nog heel veel mensen nodig.Denk daarbij alsjeblieft breed, iedereen kan mee helpen. We kunnen ons voorstellen als je senior speler bent, dat je niet meteen aan je ouders denkt om die te vragen. Waarom niet? Als ik (Anneke) naar mezelf kijk, ik ben ook ouder van S2 en S3 spelers, en ik haal eens in de 2 maanden OPA op.  Zo zijn er meer, gelukkig!  Geen actief spelende kinderen meer? trouw supporter? Net gestopt met een activiteit bij Swift? dan is dit de kans om iets belangrijks te (blijven) doen voor de club. Bespreek het met andere ouders van het team van je kind, en ‘adopteer’ een vrijdag dat jullie OPA gaan ophalen. Het gaat om iedere tweede vrijdag van de maand.

Wat zouden we blij zijn als we voor de zomervakantie voldoende mensen hebben die OPA ophalen, we rekenen op u, op jou!!

Opgeven kan via: oudpapier@kvswift.nl

Erica Nefs, penningmeester,  penningmeester@kvswift.nl