De 2e helft veldcompetitie (cq voorjaarscompetitie) is dit weekend gestart en dat betekent ook weer nieuwe aanwijzingen voor de (jeugd)wedstrijden. Helaas was bij 2 wedstrijden zaterdag jl. de aangewezen Swift-scheidsrechter niet aanwezig, vervelend voor met name spelers & coaches die erop rekenen dat er iemand is die hun wedstrijd in goede banen zal leiden.

Gelukkig kon het zaterdag snel opgelost worden doordat ik heb zelf tot 2x toe de fluit heb gehanteerd.

Inmiddels is het Swift-magazine weer uit, check NU al wanneer in het schema staat, zet het in je agenda, in je smartphone en zorg dat je het niet vergeet. Kun je niet? Probeer dan te ruilen of een vervanger te zoeken, hoe je dat doet is aan jou… TIP : rechtstreeks aanspreken werkt beter dan een oproep op facebook.

Kun je echt niemand vinden, mail dan naar mij via martijn@kvswift.nl en we zoeken een oplossing. Heb je vragen of fluiten, de spelregels of zou je graag eens begeleid willen worden bij je wedstrijd ? Ook dan kun je me altijd aanspreken of mailen

namens de TC

Martijn van Langevelde