Swift D1 Kampioen 28-02-2015-14a

Afgelopen zaterdag speelde D1 zijn laatste competitiewedstrijd in de zaal tegen Seolto. Een week eerder was concurrent Stormvogels al op een nederlaag getrakteerd waardoor het kampioenschap was binnengesleept. Deze wedstrijd was eigenlijk een ‘toetje’, maar wat is er leuker om je kampioenschap te vieren na een thuiswedstrijd?

D1 walste over Seolto heen en de goedgevulde tribune zag een gretig en vlot combinerend team veel ballen onderscheppen en maar liefst 14 doelpunten maken. De bloemen, medailles en taart konden met een voldaan gevoel in ontvangst worden genomen.

De D1 wist alle wedstrijden in winst om te zetten en werd dus de terechte kampioen in deze klasse. Op het veld zal de ploeg moeten leren omgaan met meer tegenstand, maar daardoor zullen de spelers meer gaan leren en de kans krijgen zich verder te ontwikkelen.

Alle spelers en speelsters; van harte gefeliciteerd met het kampioenschap en natuurlijk ook jullie enthousiaste trainers Carla en Jan Peter.

namens de TC,

Pieter