Ondanks dat we nog bezig zijn aan een leuke zaalcompetitie hierbij een bericht voor het veldseizoen (vanaf medio/eind maart). Op het veld willen we alle E- en F- ploegen indelen met 5 kinderen.
De oudste kinderen bij de F-jes met wedstrijdervaring: Jaap Klaassen en Esmee Schaarman maken de overstap naar E2.
Nina van Ginkel sluit aan bij de groep van Mirella. De trainingsopzet blijft ongewijzigd.

Nieuwe F3
Op het veld gaan Sonali, Berbel, Meike, Julius en Maik hun eerste competitiewedstrijden spelen. Demi Koet wilt jullie samen met ? gaan coachen. Wij wensen jullie veel plezier.

Nieuwe F4?
De afgelopen weken heeft een nieuwe groep kinderen meegetraind. Leuk dat er veel jongens waren. Een aantal kinderen is al lid geworden. Voor deze kinderen zullen we een aantal oefenwedstrijden proberen te regelen.

Opstellingen

Coaches