SWIFT D1 IS ER KLAAR VOOR…..

Zaterdag 14 februari staat D1 om 14.00 uur klaar om zijn negende zaalwedstrijd te spelen tegen concurrent Stormvogels. De thuiswedstrijd in november was met 10-8 in winst omgezet. Stormvogels start weer erg furieus en staat binnen een paar minuten met 2-0 voor. Swift is even onder de indruk en beseft snel dat er voor elke bal en voor elk duel keihard moet worden geknokt. En dat gebeurt: we komen gelijk, achter, weer gelijk en gaan rusten met een minimale voorsprong 3-4. In de rust krijgt de ploeg complimenten voor zijn spel en inzet maar ook de opdracht om de tweede helft de lijn door te trekken zoals we voor de rust hebben ingezet. Na de rust blijft ons spel verzorgd, de tegenstander krijgt steeds minder kansen en wij ronden mooie aanvallen af met verschillende, fraaie doelpunten. Bij het eindsignaal staat er een uitslag op het scorebord van 4-8 waarna het hele team juichend elkaar in de armen vliegt: KAMPIOEN!!!!!

GEFELICITEERD Danique, Violet, Amber, Noa, Isabel, Senna, Esmee, Luuk, Mats, Stijn!!!

Over twee weken; 28 februari spelen we in de Sprong onze laatste wedstrijd in de zaal en zullen we stilstaan bij het kampioenschap en gaan we het ook samen vieren.

Jan Peter en Carla

PS
Supporters: bedankt voor de aanmoedigingen

Categorieën: Overig