Graag wil ik iedereen een goed, gezond en sportief 2015 toe wensen! Op de drempel van een nieuw jaar maak je vaak de balans op. Je kijkt terug en vooruit. Wat ging er goed in 2014? Wat wil je anders, beter misschien in 2015? Als voorzitter van Swift houd ik het maar dicht bij de realiteit van alledag. Ik hoop op minder blessureleed, op wedstrijden die sportiviteit laten zien, waarbij enthousiast gespeeld en veel gewonnen wordt! Op mensen die een hand uit willen steken voor de club, op leuke activiteiten en gezelligheid & vriendschap met elkaar. Voornemens moeten zo concreet mogelijk zijn om ze goed uit te laten komen. We gaan naar het eind van het jubileumjaar…. het bestuur had een zeer concreet voornemen: een nieuwe keuken in het clubhuis! Daar wordt hard aan gewerkt. Wat zal het leuk zijn om in het voorjaar van 2015 deze met een gezamenlijke maaltijd in te wijden!
make things happen!
Heb je persoonlijke voornemens? Ik hoop dat ze uit zullen komen. En gaat het eens wat minder of lijkt het even niet te lukken? Wees niet te streng voor je zelf, er is altijd een nieuw begin mogelijk!
Anneke D-B

Categorieën: Bestuur