Swift F2 uit tegen Top F4

Vorige week hebben we thuis gewonnen van Top F4. Dus vol goede moed rijden we naar Arnemuiden om daar de uitwedstrijd tegen Top F4 te spelen.
Top F4 heeft zich goed voorbereid op deze wedstrijd. Terwijl wij nog even “erin” moeten komen, scoort Top al 1 – 0. Gelukkig is Isabella weer op schot en achter elkaar scoort ze 1 – 1, 1 – 2, 1 – 3. Isabella kan scoren omdat er goed wordt onderschept door Christophe en Jaap en de bal snel naar het aanvalsvak wordt gegooid. Jaap scoort ook en dan Isabella weer een prachtig doelpunt. Na 10 minuten staat het 2 – 5.

Top speelt inmiddels met 5 spelers. Loïs houdt de superspeler en haar eigen tegenstandster goed in de gaten. Zo wordt het moeilijk voor Top om te schieten. Mylène scoort een prachtig doelpunt. Het staat nu. 2 – 6. En dan is het rust. We zoeken onze supporters op de tribune op en nemen wat extra energie tot ons middels het eten van een eierkoek.

Na de rust is Top scherp. Wij hebben twee spelers gewisseld, zoals we iedere 10 minuten doen, en dat kost weer tijd om “erin” te komen. Top maakt daar gebruik van en scoort 3 – 6. Met de “superspeler” van Top moeten we extra goed letten op de afvang na een schot op de korf. Aram scoort een schitterend doelpunt van afstand. Een doelpunt zoals hij die de eerste wedstrijden ook scoorde.

Ook Jaap scoort weer een prachtig doelpunt. Dit keer helemaal vanaf de middenlijn. Isabella die niet alleen goed scoort maar ook snel en fel op de bal is, scoort nog twee keer en Jaap maakt het laatste doelpunt van de wedstrijd. Als de scheidsrechter de wedstrijd af fluit staat er 3 – 11 op het score bord.

IMG_0140_2

Een leuke wedstrijd die we samen hebben gespeeld. De een wat meer gescoord dan de ander en de ander wat beter onderschept dan de een. Maar we hebben het samen, als team, gedaan! Super Aram, Christophe, Isabella, Jaap, Loïs en Mylène!! Volgende week gaan we (heel vroeg al) naar Terneuzen. Hopelijk zijn we dan ook weer zo in schotvorm.

Nicolette