Club van 25

“De club van 25”, de Vrienden van Swift is al enkele jaren actief binnen onze vereniging.

En omdat dit nog niet bij iedereen bekend is, geeft de sponsorcommissie hier graag meer informatie over.

Als vereniging is het noodzakelijk om de financiën goed voor elkaar te hebben.

Zeker in een tijd waarin het steeds lastiger wordt om sponsors te vinden.

Naast een goed financieel beheer moeten er mogelijkheden zijn voor leuke activiteiten voor de leden; de extraatjes.

Daarom is er enkele jaren geleden de Vrienden van Swift, “de club van 25” ontstaan.

Voor € 25,- ben je al lid en help je goede doelen binnen Swift te steunen.

Het doel van de “club van 25” is om de club dus een extraatje te bieden, waarvan de leden kunnen profiteren.

Zo zijn er in het verleden al verschillende dingen gerealiseerd, oa twee vlaggenmasten, een klim-speeltoestel en een digitaal scorebord.

“De club van 25” bestaat dus uit mensen die Swift een warm hart toedragen.

Om deel uit te maken van deze club hoeft men geen lid te zijn van Swift, want iedereen is welkom.

Dus enthousiaste ouders, opa’s, oma’s, vrienden en vriendinnen wordt nu lid.

Dat kan heel eenvoudig door een mailtje te sturen naar sponsorcommissie@kvswift.nl

of bel Myra: 06-25490197

En heb je een leuk idee om extraatjes mogelijk te maken, geef het aan ons door.

Met sportieve groeten namens de sponsorcommissie

Sonja van der Voet, Erik Samplonius, Carla Pouwer, Emma Duvekot, Myra Hulshof.

Categorieën: Overig