…..of liever zo’n week. Ondanks een teamsamenvoeging bij de senioren aan het begin van het seizoen en nieuwe leden die na lang blessureleed de schoenen weer aantrokken, moest er afgelopen week flink wat geschoven worden om alle ploegen te kunnen laten spelen. Afwezigen, blessures en persoonlijke (gezins)situatie beperkten de mogelijkheden in het aanvullen van de teams die met tekorten te kampen hadden.

Als TC is het in zo’n situatie lastig om knopen door te hakken, waarbij je het iedereen naar de zin maakt. Soms leidt dat tot persoonlijke teleurstelling, maar ook moeten we concluderen dat teams van bepaalde keuzes de ‘dupe’ zijn. Toch proberen we een serieuze afweging te maken tussen allerlei belangen. Verenigingsbelangen, voor de huidige competitie, en dus ook voor de komende jaren, staan bij ons hoog in het vaandel. Uiteraard realiseren we ons dat dat ook wat vraagt van persoonlijke belangen en de bereidheid deze weg te cijferen ten gunste van het verenigingsbelang.

Voor S1 waren zaterdag maar twee vaste krachten aanwezig bij de heren. S2 moest dus spelers afstaan aan 1 en kampte zelf ook nog met een blessure. S3 leverde weer aan S2 en ook A1 stond spelers af aan S2, waarbij zij op hun beurt weer werden aangevuld vanuit A2 en B1.

Dat voelt soms dubbel; je eigen team ‘in de steek’ moeten laten, maar ook weten dat je van waarde bent voor een hoger spelend team.

De TC waardeert, ondanks eerder genoemde teleurstellingen, waarvoor uiteraard begrip is, dat iedereen meewerkte zodat de teams naar ons inzicht het beste konden worden aangevuld. Complimenten voor deze spelers van S2 ,3 en A1!

S1, 2 en 3  namen allemaal de punten mee naar Middelburg en dat is een extra compliment aan alle teams, maar zeker ook aan de invallers! Ook A1 speelde, met een gewijzigde opstelling, een prima partij en kwam nog heel dicht bij de punten tegen Oranje Wit.

Nogmaals dank iedereen!

Categorieën: TC