Onze laatste wedstrijd van het jaar 2014 spelen we zonder Christophe en Isabelle. De tweeling is op vakantie.
Voor Berbel en Sonali een mooie gelegenheid om een keer een wedstrijd mee te spelen.

Sonali en Berbel beginnen op de bank. Zo kunnen ze zien hoe de Goese ploeg een goed tactisch spelletje neer zet.
Jaap onderschept goed en er zijn ook verschillende doelpogingen. Maar we moeten proberen de bal af te vangen na een schot en blijven bewegen zodat we vrij lopen en kansen krijgen.
Togo scoort 0-2. Mylène scoort 1-2. We nemen even een minuutje rust en Berbel maakt haar debuut bij F2 in de zaal.
Het gaat goed. Er vallen deze 10 minuten geen doelpunten.

Na de rust maakt ook Sonali haar korfbal debuut. Ze is fel en snel en staat goed vrij.
De dames van Togo, met hun tactisch spel en goed gooi en vangwerk, scoren 1-4. Mylène maakt er 2-4 van.
Alles is nog mogelijk. Sonali scoort in haar eerste wedstrijd een prachtig doelpunt. Het staat 3-5. Dan loopt Togo uit en mag Aram meespelen als superspeler.
De doelpogingen van Swift willen er maar niet in en de laatste 10 minuten maakt een lichte teleurstelling zich van ons meester. Wat jammer is want we zijn zeker niet slechter dan deze Goese ploeg. We komen niet meer tot felle acties en als de scheidsrechter af fluit is het 3-8.

We nemen strafworpen, bedanken de scheidsrechter voor zijn goede fluiten van de wedstrijd en feliciteren de speelsters van Togo.
We staan nu met zes wedstrijden gespeeld en 8 punten gelijk met Togo op de tweede plaats, net onder Tjoba. Alles is dus nog steeds mogelijk!!!!
Aram, Jaap, Loïs en Mylène jullie hebben goed gespeeld en Berbel en Sonali jullie hadden een fantastisch debuut bij F2!

Nu twee weken vakantie en geen trainen. Jullie kunnen natuurlijk altijd nog thuis oefenen met schieten en gooien en vangen, kijk voor inspiratie maar eens naar deze klokhuisuitzending:
Ik wens jullie allemaal een heerlijke vakantie en een gezond en sportief 2015!

Tot volgend jaar!!!
Nicolette