Na onze eerste overwinning van vorige week, hebben we de neiging om te gaan vliegen. Maar met één overwinning zijn we nog lang geen kampioen!

Zonder Aram, die ziek thuis is, beginnen we aan de wedstrijd. Mylène scoort best snel het eerste doelpunt van de wedstrijd.

We lijken weer op de goede weg … maar Fortis is ook op deze weg!

En zo komen we met 1 – 3 achter te staan!!!

Dan krijgen we de neiging om onze hoofden te laten hangen. Maar gelukkig ontdekken we, dat we ook terug kunnen knokken!!

En zo komen we weer gelijk. De wedstrijd gaat verder gelijk op. Het is een leuke en spannende wedstrijd.

Ondertussen komt F1 ons aanmoedigen naast de enthousiaste ouders van de spelers die op de tribune zitten en ook Nina, die sinds kort met ons mee traint, komt kijken!

We spelen goed samen en onderscheppen de bal. We zouden nog wat sneller de bal kunnen gooien maar dan moeten we ook blijven bewegen om vrij te lopen en goed in de handen gooien en vangen. Allemaal best moeilijk maar als we goed blijven oefenen op de training, worden we steeds beter!

Als de scheidsrechter de wedstrijd af fluit staat het 7 – 6!!! Super gedaan Isabella, Mylène, Jaap, Christophe & Loïs!!!!