Vanuit een initiatief van het Zeeuws Korfbal Platform (overleg van alle Zeeuwse korfbalclubs) is woensdag 19 november de werkgroep Groei en Participatie regio Zeeland opgericht. De werkgroep heeft tot taak de samenwerking tussen de verenigingen op het gebied van ledenwerving en ledenbehoud te vergroten. Dit betekent in de praktijk vooral veel uitwisseling van tips en trucs op dit gebied. Maar ook waar mogelijk concrete samenwerking voor wat betreft schoolkorfbal, de Giga Kangoeroe Klupdag en mogelijke andere activiteiten.

Swift en Top organiseren de eerstvolgende bijeenkomst in februari 2015. Er wordt dan door iemand van het KNKV meer verteld over het organiseren van de GIGA Kangoeroe Klupdag (sportdag met korfbal voor de groepen 1,2,3).

De commissie Ledenwerving
Bart Pouwer