F2nov2014Het is een prachtige zaterdagochtend. Het is nog vroeg, kwart over acht, de zon maakt een mooie lucht en ook de bijna volle maan staat nog aan de hemel.
We hebben er zin in. De aller eerste zaalwedstrijd voor F2. Uit tegen Fortis F2. Ruim op tijd arriveren we in de zaal in Oost- Souburg. Er wordt daar al druk gekorfbald.
Wij beginnen met inschieten. Onze supporters kunnen vanaf de hoge tribune naar de wedstrijd kijken of vanachter het glas vanuit de kantine.
We regelen een scorebord zodat onze twee reserve spelers de stand bij kunnen houden. En dat moeten ze!
We spelen goed samen en onze doelpunten zijn vaak raak. In de rust staan we voor! Iedere tien minuten wisselen we twee spelers zodat iedereen een stukje van de wedstrijd mee kan spelen. Iedereen krijgt de kans om te scoren. En iedereen benut die kans. Aram maakt zelfs 4 doelpunten!
De laatste 10 minuten worden we aangemoedigd door F1, die na ons speelt.
En dan, als de scheidsrechter affluit, is het 4 – 11!!! Onze eerste zaalwedstrijd gewonnen! Onze eerste competitiewedstrijd gewonnen!
Goed gedaan Loïs, Aram, Christophe, Isabella, Jaap en Mylène!!