IMG_0386

Dit waren de woorden die burgemeester van Middelburg Harald Bergmann uitsprak tegen Ria van Vendeloo, om haar vervolgens tot ridder in de Orde van Oranje Nassau te benoemen.
Ria krijgt deze koninklijke onderscheiding voor haar vele activiteiten voor de NVAZ, de Nederlandse Autisten Vereniging, afdeling Zeeland.
Daarnaast werd ook haar niet aflatende inzet voor Swift geprezen.
Namens Swift waren er o.a. 2 bestuursleden bij de plechtigheid aanwezig. Dit gebeurde in De Stenge in Heinkenszand, tijdens een dag van de NVA Zeeland, waar Ria tussen de middag volledig werd verrast en overvallen door deze gebeurtenis. Haar reactie na afloop was: “Ik sta niet vaak met mijn mond vol tanden, maar nu weet ik toch even niets te zeggen”. Namens iedereen van Swift van harte gefeliciteerd, het is Ria van harte gegund en onze waardering voor alle werkzaamheden voor Swift is groot. Anderhalf jaar geleden werden Jan en Ria als lid van verdienste benoemd, om deze waardering tot uitdrukking te brengen.

Categorieën: Overig