Voor een enkel team staat er nog een (doordeweekse) wedstrijd op het programma, waarna we de eerste helft veld achter ons laten. Kampioenschappen werden binnengehaald door F2 en C2. Swift 3 sluit de competitie af met een ongeslagen status en dat zelfde geldt ook voor B1 die afgelopen zaterdag in een spannende pot naaste concurrent Luctor versloegen. Voor hen staat deze week nog wel een veldwedstrijd gepland. Ook A1 heeft laten zien dat het een serieuze titelkandidaat is. Met slechts een gelijkspel en verder overwinningen staat de ploeg fier bovenaan!

De zaalcompetitie komt er aan. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan een nieuw Magazine met het complete zaaloverzicht.

Na deze week gaat iedereen hopelijk genieten van een lekkere herfstvakantie. Daarna gaan alle teams de zaal in. Zie het trainingsrooster op de site onder het kopje ‘korfbal’. De genoemde tijden zijn nog onder enig voorbehoud. Mogelijke wijzigingen worden gecommuniceerd via de trainers.

namens de TC,

Pieter