Zonder Loïs – zij speelt mee met F2 mee – vertrekken Aram, Isabella, Christophe, Mylène en Jaap met twee auto’s en 3 supporters naar Terneuzen.

Onze laatste veldwedstrijd van dit seizoen tegen Luctor.

In de auto is het gezellig. Wordt geconcentreerd gelezen en verliest Aram bloederig zijn tand….

Met 1 tand in de sporttas betreden we het veld.

Luctor loopt flink te mopperen dat wij geen “uitshirts” hebben meegenomen.
“Arrogant Swift” neemt nooit maar dan ook nooit een andere kleur shirtjes mee. Van de Fjes tot de senioren….
Ze hebben een punt!
Met moeite kunnen we hesjes lenen van hen ….

Gelukkig schijnt de zon en voelen we ons sterk om deze laatste wedstrijd in hun afschuwelijk groene hesjes te winnen …

En … we spelen goed samen en staan met de rust met 1 – 2 voor!!!!

Onze supporters – de familie Rentier – juicht bij ieder raak of bijna raak geschoten doelpunt. Er hangt een goede sfeer op en langs het veld.

Na de rust komt Luctor voor maar we weten gelijk te komen. Met 3 doelpunten achter elkaar van Jaap staan we gelijk met 6 – 6.

Maar dan … na de minuut rust in onze laatste tien minuten van de wedstrijd overvalt een vrolijke giechel de ploeg.

Luctor komt met 1 punt voor te staan. En dat weten we niet meer gelijk te brengen.

Na zes wedstrijden is de ploeg, die voornamelijk uit spelers bestaat die nog maar een half jaar spelen, heel erg gegroeid.
Ze spelen goed samen, weten de korf en elkaar te vinden.
En bovenal zijn ze een heel leuk team die het samen in het veld en op de training en ook daar buiten goed met elkaar kunnen vinden!

In de zaal gaan we zeker zo verder!

Nicolette