We hadden er vrijdag een hele klus aan. Gelukkig stond er een vriendelijk zonnetje bij, waardoor het als vanzelf ging. We sloten de containers om 20.00 uur en waren tevreden met het resultaat: 5 “behoorlijk” gevulde containers.

Een aandachtspunt voor de volgende keer: Swift 5 was er niet (op Iris na). Omdat ik geen afmeldingen heb gekregen was dat geheel onverwacht en niets voor S5 …. Dat kan beter!

Aan het eind van het korfbaljaar is het een goed moment om weer even terug te kijken op dit bijzonder soepel verlopen “Oud Papier Actie – jaar”. Over het algemeen was er veel opkomst van de teams, rijders hadden de actie goed in de agenda’s en men heeft uitstekend teamwork laten zien wanneer er even iets extra’s weggereden moest worden.

Er zijn een paar mensen die ik met name wil bedanken omdat ze dit seizoen niet meer meedoen: Mark Schreuders, Martin Marinnissen, Ralph Gillissen, Johan Wedts de Zwart en Patrick de Bruijn: Hartelijk bedankt voor jullie inzet!

In het kader van bovenstaande vertrek raadt u het waarschijnlijk al; vervangende vrijwilligers voor deze actie zijn zeer welkom. Meld u aan om 1x per 2 maanden te helpen. Het is leuk en belangrijk voor de financiën van de club.

Ook zoeken we per ingang van komend jaar weer enkele karren. Wie heeft er beschikking over (of weet er mogelijk één.) en kan/wil de kar voor dit doel uitlenen?

Voor aanmeldingen/reacties/vragen s.v.p.: oudpapier@kvswift.nl

Vriendelijke groet, René.