Hieronder volgen de teamsamenstellingen waarmee we het nieuwe competitieseizoen zullen starten. Volgende week hopen we meer nieuws te kunnen geven over de overige trainers en trainingstijden.

Het was dit jaar een bijzonder lastige klus; complete teams maken met een relatief laag aantal teams per leeftijdscategorie zorgde voor een uitdaging, waarbij we een beroep moesten doen op de flexibiliteit van een groot aantal jeugdspelers en daarnaast keuzes hebben moeten maken in het belang van de vereniging. Deze belangen kwamen niet altijd overeen met ‘persoonlijke belangen’ die we (ook) als TC (h)erkenden.

Tot dit weekend kreeg de TC nog te maken met afmeldingen voor het komende seizoen, maar tegenover staan ook weer aanmeldingen van nieuwe leden, of oud-leden die weer gaan korfballen. De teams hebben over het algemeen net voldoende spelers. In de huidige samenstellingen betekent dit dat iedereen veel speelt en dat is een goede ontwikkeling, maar eerlijkheidshalve moeten we ook noemen dat afmeldingen snel gevolgen zullen hebben voor het eigen team en andere teams. Vandaar een dringende oproep om het speelprogramma te hanteren bij het plannen van ‘uitjes’. We hopen van harte dat iedereen bij het bekend worden van het programma eerst de ‘sportagenda’ vult. Het afgelopen jaar hebben de wedstrijdsecretarissen (te) veel tijd moeten steken in het complementeren van de teams op speeldagen.

Voor nu wensen wij iedereen een heel fijne vakantie en daarna weer fit van start met een nieuw seizoen!

Namens de TC,

Pieter

Selectie Swift 1/2 (Dennis/Ralph,Richard)

• Lennart, Kris, Dylan, Joren, Bas, Niek, Davin, Koen, Luc

• Stijn, Mats, Luuk
  • Violet, Senna, Noa D, Isabel, Danique, Esmee, Amber

Swift D2

• Intan, Amira, Mireille, Gwen, Carmen, Renate, Lotte, Helder, Zoe, Noa vd H.

Swift E1 en 2, F1 en 2: Indeling volgt via trainers Rob en Rene

Categorieën: TC