9iRRKq84T

Weten jullie nog dat het feest is omdat Swift 80 jaar is geworden dit jaar?

Op zaterdag 17 mei organiseren we daarom een spelletjesmiddag voor de MINISTARS, F-jes en E-tjes.
In de ochtend spelen jullie je wedstrijden, of voor de ministars hun training. Na het douchen liggen er in het clubhuis wat spelletjes klaar om je mee te vermaken.  Dan eten we een lekker broodje knakworst tussen de middag.
Rond 13.00uur wandelen we naar Stadskwekerij Overwater om daar te midgetgolven. Kinderen die even thuis willen eten of bijkomen van de wedstrijd/training kunnen rond die tijd rechtstreeks naar daar komen.

We vragen € 1,- per kind om iets van de kosten te dekken. Wie mee wilt doen mag zich aanmelden bij evenementen@kvswift.nl .

Als er ouders of andere swiftleden zijn die mee willen als begeleiding of mee willen denken over de spelletjes, dan hoor ik dit heel graag. Misschien moet er nog iemand in de familie de laatste uurtjes maatschappelijke stage vullen? Laat het weten! Je hebt ze op een leuke en makkelijke manier zó ingevuld.

Namens de evenementen & jubileumcommissie,

Jessica Schipper