Hallo allemaal,

Vanuit de selectie 1-2 vragen we jullie allemaal om komende zaterdag 24 mei te komen supporteren!

Afgelopen zaterdag hebben we de lastige uitwedstrijd van koag gewonnen met 13-16. Onze concurrent Pernix heeft helaas ook gewonnen van Rwa, waardoor we samen op de eerste plaats staan met nog 1 wedstrijd te gaan.
Pernix speelt de laatste wedstrijd thuis tegen Kinderdijk en wij spelen de laatste wedstrijd thuis tegen Valto uit de Lier.
Als een van de ploegen punten laat liggen dan is de andere ploeg kampioen en promoveert naar de overgangsklasse.
Wanneer beide ploegen winnen dan zal er nog een beslissingswedstrijd nodig zijn om de kampioen te bepalen.

Maar eerst de wedstrijd tegen Valto….24 mei om 16:00 op de Voorborch!!

Wij gaan er in het veld alles aan doen om deze wedstrijd te winnen maar wij hopen op jullie steun om ons naar de overwinning te schreeuwen, trommelen, toeteren…..

Wie weet dat er dan na afloop gebeurd…..

Groeten,

Swift selectie 1-2