Swift 1 21-09-2013-19aAanstaande zaterdag is het alweer de laatste reguliere ronde van de competitiejaargang 2013-2014. Een jaargang waarin zowel Swift 1 als 2 na de kampioenschappen van afgelopen veldcompetitie aan mochten treden in de eerste klasse. Beide teams dachten echter niet aan lijfsbehoud, beide teams wilden meer!

Zo deden zowel 1 als 2 tot afgelopen zaterdag mee om het kampioenschap. Swift 2 speelde zaterdag tegen KOAG 2, de medekoploper. Helaas werd er verloren, maar dat betekent wel dat een keurige tweede plaats hen deel is!

Swift 1 speelde ook tegen KOAG en staat nog altijd gedeeld eerste met Pernix uit Leiden. Beide teams maakten geen misstap en delen ook nu dus nog de koppositie. Wanneer Swift wint van Valto komende zaterdag, dan zal een beslissingswedstrijd waarschijnlijk uitkomst moeten bieden over de promotie gekoppeld aan de eerste plaats.

Maar, eerst komende zaterdag dus nog. De laatste ronde tegen Valto uit de Lier. Heerlijk op ons eigen honk. Bent u er ook bij om de selectie een laatste keer aan te moedigen op eigen veld dit seizoen?

Wij verheugen ons op uw / jouw komst!

Tot zaterdag?

Swift 1 en Swift 2.