CAM01365  CAM01371

Voorafgaand aan de laatste zaalcompetitiewedstrijd heeft Swift C1 op vrijdagavond een etentje in het clubhuis. We gaan mini-pizza’s bakken met hulp van de pizzarette. Eerst gezellig met elkaar het eten klaar maken en daarna aan de slag.  We hebben lekker zitten smikkelen met als toetje een ijsje.

De volgende dag is de opdracht om Tjoba wederom te verslaan. Helaas is in de 1e helft de opdracht niet helemaal doorgedrongen: 1-3, maar in de 2e helft liet C1 zien wat ze allemaal hebben geleerd en wint uiteindelijk met 7-4.

Op het veld gaan we een trapje hoger spelen en hopen daar weer goede resultaten neer te zetten. Komende zaterdag wacht onze 1e wedstrijd alweer op het veld. Helaas niet zoveel tijd om ons voor te bereiden, maar we hopen de goede lijn van veel scoren door te zetten.

Groetjes

Jan Peter en Carla.