image

Afgelopen vrijdag en zaterdag met een clubje gemotiveerde vrijwilligers hard geklust in en rondom het clubhuis.

Allereerst bedankt Anja en Jan, tussendoor werden we heerlijk verwend met drankjes, hapjes en heerlijke soep.

Hans L en Jan G hebben een prachtige standaard gemaakt voor het scorebord.
André en Martijn hebben weer ruimte gemaakt door vakkundig snoeiwerk aan het groen rondom clubhuis.
Erica en Anneke hebben de gehele kleed accommodatie aangepakt en als je daar nu naar boven kijkt is het daar helemaal schoon. Ilse en twee jonge leden hebben diverse schoonmaak klusjes in clubhuis gedaan.
Richard, Mireille en Iris hebben beide wc’s en deuren geschilderd. Hierbij heeft Richard Bouwense veel hulpmiddelen gesponsord.
Ronald en Frederic hebben diverse klusjes gedaan zoals, nieuwe roosters in douches, nieuwe buitenlampen, bedrading wegwerken, etc, etc,
David heeft via zijn werk De Jager Tolhoek – Goes ervoor gezorgd dat we gratis alle sloten van wc’s konden vervangen en heeft zijn werk ook gedeelte van standaard scorebord gesponsord, super. Daarnaast heeft David nog diverse klusjes gedaan.
Riny heeft op vrijdag veel voorwerk gedaan en heeft op zaterdag stelling gemaakt in EHBO ruimte waar we veel spullen kunnen opbergen.
Rob is op vrijdag en ervoor al bezig geweest met het creëren en aankoop spelmaterialen voor de aller jongste leden.
Bart en ikzelf hadden gelukkig een aanval van opruimwoede, waarbij we veel ruimte hebben gecreëerd.

Allemaal super bedankt!!!

Categorieën: Beheerscommissie