D2 speelt vandaag een moeilijke pot tegen Stormvogels D1.Vorige week speelden we gelijk tegen Ondo, ai…Dus hoe zou dat vandaag gaan? De meiden van D2 dachten aan een zware nederlaag.

In de bespreking voor de wedstrijd hebben we gezegd dat elke wedstrijd opnieuw en op 0-0 begint, dus je weet het niet…en een beetje tegen de principes, maar afscheid we hebben een ijsje als beloning ingezet, bij winst…

En wat gebeurt er…Pien scoort 1-0 en daarmee zijn we los! Kim scoort er twee, Esmeé maakt er 1 en we staan kort voor tijd op 4-3 voor. Dan wordt het nog 4-4 en 4-5…ai ai het zal toch niet waar zijn. Nee , het is niet zo, Chenna krijgt nog een strafworp en…scoort!!!!

YES dit voelt als winst en de wedstrijd is een mooi einde van het zaalseizoen, dus toch allemaal een ijsje !

Goed gedaan, D2!

Sanne en Jacinta