Afgelopen zaterdag was een dubbel feestelijke dag voor Swift D1.  Het team haalde met een 12-7 overwinning op Seolto  D1 het kampioenschap in de 1e klasse C binnen, en als klap op de vuurpijl kregen ze ook nog eens nieuwe kleding van sponsor Agrimarkt uitgereikt!

Agrimarkt heeft voor de komende vier jaar een sponsorovereenkomst getroffen met k.v. Swift aangaande het Hemelvaarstoernooi, dat voortaan het “Agrimarkt-Swift Hemelvaartstoernooi” zal heten. Daarnaast heeft de Agrimarkt onze toppers van de D1 volledig in het nieuw gestoken; ze spelen voortaan in schitterende nieuwe shirts en voor en na de wedstrijd zijn ze te bewonderen in splinternieuwe Agrimarkt- trainingspakken!

De shirts en de pakken zijn na de kampioenswedstrijd aan de spelers uitgedeeld door de sponsorcommissie, de officiële uitreiking zal plaatsvinden tijdens het Agrimarkt-Swift Hemelvaartstoernooi in het bijzijn van de sponsor.

Vanaf deze plaats willen we sponsor Agrimarkt alvast hartelijk bedanken voor de mooie nieuwe kleding!

D1 nieuwe shirts D1 nieuwe pakken D1 kampioen! sponsor D1 1

Categorieën: Overig