Ik heb inmiddels 2 aanmeldingen voor de jeugdraad. Eentje uit E1, eentje uit D2. Het doel is om uit ieder team van E t/m B één of twee raadsleden te krijgen. Dus zit je in E2, D1, C1 of B1? Denk er dan nog eens over na en geef jezelf of samen met je ploeggenoot op voor de jeugdraad. (Van D2 en E1 zijn er ook nog welkom hoor!)

Wat was de jeugdraad ook alweer? Zo´n twee keer per jaar zullen we bijeen komen om te vergaderen. We kijken dan of jullie nog leuke ideeën hebben voor activiteiten, wedstrijdzaken, ploegfeestjes, materialen en activiteiten rondom het supporteren of bijvoorbeeld dingen rondom het clubhuis.

En een leuke bonus is dat de 1e en 2e klassers het kunnen gebruiken voor hun maatschappelijke stage!

Geef je snel op bij Jessica: jessica.schipper@gmail.com

Ik kom binnenkort ook nog eens bij de wedstrijden langs.

Categorieën: Evenementen