Een afgeladen clubhuis met 41 bierliefhebbers (m/v), een knapperend haardvuurtje, cultureel-educatieve achtergrondverhalen, gastronomische verwennerijen, de vrienden van Rob en de Russian imperial stout van de neef van de collega van de melkboer van David’s oudtante waren de juiste ingrediënten om de bierproefavond tot een groot succes te maken.

IMG-20140126-WA0004 IMG-20140126-WA0007 IMG-20140126-WA0006 IMG-20140126-WA0005

Achtereenvolgens werden verorberd: een Tongerlo blond, een Orval, een Urthel Hop-it, een Pauwel Kwak en een Barbar. De culinaire versnaperingen werden – voor wie het is ontgaan – verzorgd door mironahaarverzorging.nl en kers-opde-taart.nl:

Deze mini choco-loco-cupcakes met Belgische vlag zijn net opgegeten bij een kwak-biertje bij de bierproeverij van KVswift.

Geplaatst door Kers op de Taart op Zaterdag 25 januari 2014

Wat ons betreft doen we het volgend jaar weer dunnetjes over. Ook gingen er stemmen op voor een wijnproefavond. Aangezien dit net buiten ons expertisegebied ligt bij dezen een oproep een alle vinologen binnen de vereniging om zich bij ons te melden! Voor nu iedereen bedankt voor de topavond!

Het organisatiecomité, Ben en RJ

PS. voor wie komend weekend in de herhaling wil: op 1 februari organiseert de kantine van sporthal De Sprong ook een bierproefavond.