CAM01043

De laatste wedstrijd voor de Kerstvakantie weet Swift C1 knap de 2e plaatst te pakken.
In Goes winnen zij met 3-6 van concurrent Tjoba C1. De afgelopen weken is er veel getraind op het afstandschot en juist in deze laatste wedstrijd van 2013 hebben ze hierdoor veel kansen gehad. Sinds zaterdag heeft iedere speler van C1 dit seizoen een keer gescoord. In 2014 gaan we dit zeker een vervolg geven. Swift C1 kan aardig verdedigen als we naar de stand in onze poule kijken. Met een gemiddelde van 5 doelpunten scoren en 3 doorlaten per wedstrijd zijn ze voor iedere ploeg een lastige tegenstander.

Zaterdag 4 januari wacht de volgende lastige klus. Om 17.30 uur komt kampioen Seolto op bezoek in de Sprong. Wie weet gaan we voor een stunt zorgen. In Vlissingen werd maar nipt verloren.  Komt allen aanmoedigen!!!