– Maandag 23 december a.s. organiseert Swift in de ochtend (10-12 u.) een KERST- korfbalinstuif voor de kinderen uit de groepen 1 t/m 4 en ‘s middags (14.00 -16.30 u.) is er een korfbaltoernooi voor de kinderen uit de groepen 5 t/m 8.

Alle Swift jeugd is uitgenodigd (met een flyer) en iedereen kan een vriend of vriendin meenemen. Voor een korfbal team zijn minimaal 4 en max 6 kinderen nodig.

Voor de ochtend is opgeven niet persé nodig. Voor de middag moet je wel met een team opgeven (mail naar: ledenwerving@kvswift.nl)

–  Op zaterdag 21 december trainen de Ministars weer van 10.00 – 11.00 uur in gymzaal De Sprong. Kom leuk spelen, rennen en met de bal gooien. Ben je 4 of 5 jaar ? Je bent welkom.

Categorieën: Ledenwerving