Met 25 kinderen in de ochtend op de spelletjes instuif en met 45 kinderen op het korfbaltoernooi in de middag was het maandag 23 december een leuke en sportieve drukte in De Sprong.

Er werd fanatiek aan de balspellen meegedaan, op de korf geschoten, met ballonnen gegooid en estafette gerend. Van de ministars en F-pupillen waren bijna alle kinderen er. Ook hebben we broertjes, zusjes en vriendinne en vrienden gezien.

‘s Middags vielen er veel doelpunten tijdens de 4-tegen-4 korfbalwedstrijden. De prijzen (bekers) werden gewonnen door Cypressenhof 1, ABS 1 en ABS 2.

Harstikke bedankt aan de helpers, ploegbegeleiders en scheidsrechters: Douwe, Sanne, Matthijs, Dylan, Roos, Emma, Aisja, Lisanne, Birrit, Madelief, Nikki, Gijs, Lisa, Evelyn en Myrthe.

Kerst-Korfbal instuif 2013-14a Kerst-Korfbal instuif 2013-15a Kerst-Korfbal instuif 2013-6a Kerst-Korfbal instuif 2013-5a Kerst-Korfbal instuif 2013-20a

De commissie Ledenwerving
Bart Pouwer