D2  begon de competitie niet zo best, we verloren met heel erg veel verschil van Zaamslag. zij speelden slimme ballen en maakten wel erg makkelijk doelpunten tegen ons. na de wedstrijd hebben we een afspraak gemaakt: we gaan de training gebruiken om serieus te oefenen en beter te worden. Natuurlijk doen we wel  een spelletje tussendoor en luisteren we soms helemaal niet naar elkaar 🙂

de wedstrijd tegen TOGO ging het opeens een stuk beter. We scoorden makkelijk doelpunten en lieten er maar een door.

en nu moesten we tegen Fortis spelen. De opstelling was bekend, wie gaat er in en er uit , wie speelt er als jongen? Wij spelen met drie vakken en moeten dan steeds doorwisselen,dat is even puzzelen, maar dan gaat het goed.

De meiden kregen de opdracht in de verdediging de bal zo snel mogelijk te onderscheppen. En als je de bal in de aanval kwijt raakt, doe je je best de bal zo weer terug af te pakken. Wauw!! Dat ging goed, Fortis kreeg nauwelijks de kans om aan te vallen en ze konden dus ook geen doelpunten maken. Wij wel! We maakten er  11!!

Onder luid gejuich van ouders, vriendje, broertjes en zusjes, hebben we de punten vol trots meegenomen!