Heb jij bij jou op school een leerlingenraad? Een groepje leerlingen uit je klas die eens in de zoveel tijd met een aantal juffen en meesters en de directeur van de school gaan praten over belangrijke zaken? Zoals schoolfeesten, een nieuw speeltoestel op het plein, de lengte van de pauzes…
Zou jij dit ook wel eens willen bij Swift? Meld je dan aan voor de Swift Jeugdraad.

Als lid van de Swift Jeugdraad vertegenwoordig jij de mening van je ploeggenoten. Je denkt dan mee over een aantal onderwerpen, zoals: evenementen en activiteiten, ploegfeestjes, de versiering van het clubhuis, de invulling van de website, de speelvoorzieningen rondom het clubhuis. En misschien ook wel over korfbalzaken, zoals de supportersvereniging en het oplopen samen met Swift 1 bij een thuiswedstrijd.

Lijkt het jou leuk om twee keer per jaar eens bijeen te komen om het hier over te hebben? Heb je altijd al eens met je team een bepaalde activiteit willen doen, maar biedt de evenementencommissie die nooit aan? Vind je de speelvoorzieningen in het clubhuis maar helemaal niks, of heb je juist een idee om het clubhuis nóg leuker te maken?
Mail dan snel naar jessica.schipper@gmail.com

Iedereen die in groep 6 of hoger zit is welkom. Ook brugpiepers en tweede klassers!

boss-child

Categorieën: Overig