CAM00874Naomi in haar debuut in the League 3

Zaterdag 9 november hebben we Naomi zien schitteren op haar twintigste verjaardag in haar debuut in de Korfbal League. De eerste kans kreeg ze al vroeg in de wedstrijd met een verrassende vrije bal. Misschien was het de spanning, maar de bal bleef iets te lang liggen op de voorrand van de korf. OVVO nam de leiding met een 6-2 voorsprong.
De eerste helft waren er geen kansen voor Naomi, rust 11-14, maar de tweede helft kwam ze steeds meer in het spel voor. Uiteindelijk scoorde ze een belangrijk doelpunt: 13-15 en kroop OVVO weer dichterbij met de aansluiting 17-17.
De slotfase was bloedstollend. OVVO nam in de laatste fase een voorsprong 20-19.
Helaas viel de gelijkmaker in de laatste minuut: 20-20.

Een fantastische wedstrijd met een goed optreden van Naomi. Dit smaakt naar meer.

Categorieën: Overig