Hallo!

Op 15 september heb ik al eens via de site doorgegeven dat we toen al 14 nieuwe leden hadden. De afgelopen maanden is de ledengroei gestaag doorgegaan. Zo hebben we al heel wat nieuwe pupillen. Door de inspanningen van de vrijwilligers die met ledenwerving bezig zijn en de leuke sfeer op de trainingen waardoor vriendjes en vriendinnetjes meekomen op de training, staat de teller van nieuwe pupillen nu al op 13 sinds het begin van dit seizoen.

Daarnaast is in de zaal Swift 6 gestart. Dit brengt, naast de senioren die zich eerder dit seizoen aanmelden, het totaal aan nieuwe senioren leden op 15!

In totaal hebben we op dit moment al 30 nieuwe leden EN nog eens 6 niet spelende leden die weer aan het korfballen gegaan zijn.

Een groei van 30 nieuwe leden betekent een groei in ledenaantal van ruim 15%!!!

Dat is dus fantastisch nieuws!  En voor de komende maanden hopen we en verwachten we nog meer nieuwe leden!

Met dank aan ledenwervers, jeugdtrainers en al die andere vrijwilligers die Swift een club maken om bij te willen horen!

Kees Blankenburgh

ledenadministratie.