Zo… dat was de laatste wedstrijd van het eerste veldseizoen. De gras/kunstgrasschoenen kunnen weer even in de kast.
Hoe we het gedaan hebben dit eerste seizoen?

Hartstikke goed!

We hebben dan wel geen enkele wedstrijd gewonnen, maar dat vinden wij helemaal niet zo erg. We hadden een aantal hele moeilijke tegenstanders waarvan we veel geleerd hebben, maar we hadden ook een paar tegenstanders waar we echt een spannende goede wedstrijd tegen gespeeld hebben. Dat waren dan ook hele leuke wedstrijden!

In de zaal gaan we opnieuw ons best doen. We weten nu immers precies hoe het werkt met 2 vakken, we kennen al een hoop korfbaltermen (rondspelen, steun, voorverdedigen) en onze spierballen zijn ook al wat gegroeid ten opzichte van onze eerste wedstrijd in E2. Straks komen we tegen wat nieuwe tegenstanders die we mooi kunnen laten zien wat wij op het veldseizoen tijdens de trainingen en in de wedstrijden geleerd hebben.

Bovendien is het beregezellig in ons team – dat zie je wel op de foto -, dus dat komt helemaal goed in het zaalseizoen!
Team E2 21-09-2013-5a

Tot ziens in de zaal?!

Groetjes, Swift E2

P.s: Wist je dat je geen smurfensnot op een open kniewond moet spuiten? 😉