De laatste wedstrijd van het veldseizoen sluit Swift C1 af met een 3-2 overwinning op Top C2. Zodoende worden we 3e in onze poule. Met 3 wedstrijden gewonnen en 3 verloren is dat een mooie prestatie.
Swift C1 moet nog veel leren, maar we zien wekelijks verbeteringen. Verdedigen gaat steeds beter, met een goede concentratie en op tijd voorverdedigen.
Aanvallend is het nog niet zo makkelijk, het gooien en vangen zorgt nog wel eens voor problemen.
Maar waar we regelmatig op hebben getraind, zien we toch steeds meer terug in de wedstrijd.
Zo werd er zaterdag gescoord uit een wegtrekbal, maar ook een doorloopbal vanuit de ruimte kunnen ze zo nu en dan toepassen in de wedstrijd.
Vorige week werd de met 4-2 verloren wedstrijd tegen kampioen Seolto na afloop ervaren als een overwinning.
C1 speelde erg goed en bood Seolto uitstekend tegenstand.
Straks in de zaal proberen we de opgaande lijn door te zetten. In de zaal hebben we bijna allemaal dezelfde tegenstanders. Swift C1 gaat ook daar proberen om in de top 3 terecht te komen.

Team C1 28-09-2013-3q

De trainers.