Sinds enkele seizoenen doet het grootste deel van Swift zijn warming-up in mooie witte inschietshirts van Maljaars Montage. Omdat er in de afgelopen jaren echter leden bij zijn gekomen, shirtjes zoek raakten of door veelvuldig gebruik versleten, is er eind vorig seizoen nagedacht over nieuwe inschietshirts. Peter en Maja Maljaars werden gelukkig weer bereid gevonden hiervoor een sponsorbijdrage te leveren, en het resultaat mag er zijn!

Anderhalve week geleden lagen de shirtjes klaar om opgehaald te worden, en afgelopen zaterdag liep bijna heel Swift in de prachtige zwart-met-oranje inschietshirts met op de voorkant heel praktisch de initialen van de eigenaar, en op de achterkant het logo van Maljaars Montage.

Dat was reden om Peter en Maja afgelopen zaterdag in het zonnetje te zetten. Eerst werd er een foto gemaakt met alle aanwezigen in het mooie nieuwe inschietshirt, samen met de sponsors. Loes Oostingha deed een woordje om de sponsors te bedanken, en overhandigde hen een fles wijn en een prachtige bos bloemen. Ook via deze weg wil het bestuur van Swift Peter en Maja nog eens extra bedanken voor hun bijdrage aan de mooie nieuwe inschietshirts!
Tevens ook aandacht voor Emma Duvekot, die veel tijd heeft besteed aan de logistieke kant van deze actie. Emma, bedankt voor al je werk!

Sponsor MenM 5-10-2013-3a (1)

Groepsfoto met Peter en Maja

Sponsor MenM 5-10-2013-7a

Loes overhandigt de bloemen en de wijn