Geen spectaculaire wedstrijd, maar wel een wedstrijd met bijzonder veel invallers en wissels. Onderstaand een kort verslag.

Swift 4 begon als koploper aan deze wedstrijd. Door vakanties, blessures en ziekte begonnen we met Rob Sanderse en Simone Kant in de basis. Omdat Simone met A1 eerst naar PKC op bezoek ging, begonnen we de wedstrijd 5 minuten later. De eerste helft werd er weinig gescoord. 2-0 voor, 2-2 en 4-2 voor. Er werd goed verdedigd en aanvallend was de afronding niet geweldig. Na rust liepen we langzaam uit naar 7-3 en 8-4. Fouten van Ondo in het uitverdedigen worden goed afgestraft. Daarnaast werd Ondo verdedigend zo onder druk gezet dat zij veel fouten maakten en niet in hun spel kwamen. Onze invaller Rob was daar de meester in. De wedstrijd werd verder uitgespeeld. Ondertussen werd Danielle (niet fit voor een hele wedstrijd) gewisseld. Nikki (B1) kwam voor haar het veld in. Een hele jonge dame voor een wedstrijd in de senioren, maar de prestaties waren er niet minder om! Met nog 5 minuten te spelen was de stand 10-5 in het voordeel van swift. Jouke kreeg nog speeltijd en kwam voor Steven het veld in. Ingmar stond toen in een jong vak met Simone, Nikki en Jouke. Na een aanvallende actie van Ondo werd Ingmar getorpedeerd tegen de paal, waardoor ook hij gewisseld moesten worden. Gelukkig was Stephan ook in de buurt, waardoor dat vak eindige met Jouke, Stephan, Simone en Nikki. De wedstrijd eindigde in 10-6. Swift 4 staat dus met 8 punten uit 4 wedstrijden bovenaan de in de poule. Swift 4 had dit resultaat niet kunnen behalen zonder de vele invallers die ons daarmee hebben geholpen. Rob, Simone, Nikki, Jouke en Stephan, bedankt!

De laatste wedstrijd van het veldseizoen is tegen mede koploper DSO. Benjamin (huwelijksreis) en Merijn (de man van glas) zijn er dan weer bij.