Swift E2 - Fortis E2

Afgelopen zaterdag kwam Fortis bij ons op bezoek. Van D2 hadden we Pien gepikt om als 8e dame mee te spelen. Pien, hartstikke bedankt dat je wilde invallen! En als we dan toch bezig zijn… Gijs bedankt voor het fluiten!

Het was lekker weer, geen regen, geen harde wind en er stonden 3 coaches aan de kant. Dus dat moest toch wel goed komen!
Het was net zo’n spannende wedstrijd als vorige week. Fortis wist er één te scoren, maar ook wij hadden goede kansen. Kijk maar eens op de foto hoe vrij Pien staat om te schieten! En had Pien nu niet geprobeerd om te scoren, kijk dan ook eens naar de andere drie meiden, Nina, Intan en Helder (of toch Noa? Van wie waren de witte schoenen ook alweer?). Ook zij waren allemaal vrij voor een doorloopbal. Helaas hebben we niet weten te scoren, maar wel goed verdedigd, dus de eindstand was 0-1.

Volgende week zijn we een weekje vrij. Gelukkig kunnen we dan nog wel op conditie blijven met de sponsorloop en het schotcircuit. De week daarna krijgen we het lastige Luctor op bezoek, dus meiden: goed die spierballen trainen de komende twee weken, dan gaan we het Luctor eens flink wat lastiger maken dan de eerste wedstrijd tegen hun.