In de afgelopen dagen heeft de A2 binnen 24 uur 2 wedstrijden gewonnen. De eerste wedstrijd tegen KVK afgelopen vrijdag ging de eerste helft goed. We stonden een paar punten voor. Het tempo was hoog en er was een goede samenwerking. In de tweede helft hebben we een paar punten laten liggen maar daar zijn we weer bovenop gekomen. Uiteindelijk hebben we gewonnen met 11-6.

Gelijk de ochtend daarna stonden we om half tien weer op het veld om tegen Ondo te spelen. De eerste helft ging niet zo goed. Het ging langzaam en er waren wat pijntjes. We eindigde de eerste helft met 2-2. In de tweede helft kwamen er 2 wissels in waardoor het tempo omhoog ging. We kregen 3 strafworpen die er allemaal in gingen. Voor de rest nog wat mooie goals. We hebben gewonnen met 5-7 . Wij gingen er dus vandoor met 4 punten waardoor we nu boven aan staan.

Groetjes,

Demi en Verena