Swift 1 heeft zich verzekerd van handhaving in de Ereklasse. Na de overwinning op Sporting Delta op 30 mei was, met nog één speelronde te gaan, al duidelijk dat ons vlaggenschip ook na de zomerstop op het hoogste niveau van Nederland actief zal zijn.
Daarmee schrijft Swift clubgeschiedenis. Nog nooit eerder speelde Swift meerdere seizoenen op rij in de Ereklasse. Een prachtige prestatie waar we als vereniging ontzettend trots op zijn.
Wij feliciteren de spelers, speelsters en staf van harte met dit geweldige resultaat.
Bestuur en TC
← Terug naar nieuws
·
Bestuur en TC